GameSir G4S: igrani joystick (gamepad), recenzija

Ljubitelji kompjuterskih igara sigurno će se složiti da je udobnost u procesu donošenja igračaka uvijek na prvom mjestu. Miš i tastatura su odlični. Pogotovo u slučajevima kada su manipulatori opremljeni programibilnim tipkama. Samo ovo je prikladno za radnu površinu, ispred malog monitora. Za igre u stolici pred ogromnim televizorom potreban vam je potpuno drugačiji manipulator. Postoji jedan. Njegovo ime je GameSir G4S. Igrački džojstik (gamepad) najbolji je manipulator 2020. godine - tvrde igrači iz cijelog svijeta.

GameSir G4S: игровой джойстик (геймпад), обзор

I ne zavirite u opis robe internetskih trgovina, pokušavajući shvatiti funkcionalnost. Technozon je već uradio odličnu recenziju. Svi linkovi autora na dnu stranice.

GameSir G4S: džojstik za igru ​​(gamepad): mogućnosti

Brand GameSir
Podrška za platformu Android, Windows PC, Sony PlayStation, Xbox, Mac
sučelje Bluetooth 4.0, Wi-Fi 2.4GHz, USB kabel
Broj tipki 21 (uključujući resetovanje)
Tasteri sa LED pozadinskim osvetljenjem Da, podesivo
Povratne informacije Da, dva vibraciona motora
Podesiva sila pritiska Da (okidači L2 i R2)
Držač za pametni telefon Da, teleskopski, postoji dodatna stezaljka
X / D-Imput mod Postoji prekidač
Režim miša Da
Ažuriranje softvera Podržane promjenom firmvera
Indikator baterije Da, LED, višebojni
Autonomija u radu Li-pol baterija 800mAh (16 sati)
Dimenzije 155x102x65.5 mm
Težina 248 gram
Trošak 35-40 $

GameSir G4S Gamepad pregled

Elegantno pakovanje proizvođača jednostavno neće ostati nezapaženo. Kupac će od prvih minuta upoznavanja sa džojstikom za igru, čak i u kutiji, donijeti puno pozitivnih dojmova. Da ne spominjem sam uređaj. U rukama gamepada leži poput rukavica. Ručke nisu samo gumirane, već su izrađene od vrlo mekog materijala. Prikladno je za držanje, kao i pritiskanje tastera. Je li to da plastični tasteri L1 i R1, koji se nalaze na ivicama, zahtijevaju vještinu pritiska.

Zadovoljstvo je dvaju vibromotora. Samo što ne rade u svim igrama na PC-u i u gotovo svim aplikacijama za ostale platforme. Ovo je čudno. Možda će proizvođač riješiti problem u naknadnom firmveru.

Držač za pametni telefon je sklopiv. GameSir G4S džojstik dolazi sa dodatnom bravom. Mehanizam savijanja pričvršćivanja prilično je čudno organiziran. Kada se zatvori, preklapa se dugmeta Clear i Turbo. Drugi nedostatak je pohranjivanje uklonjivih komponenti gamepada. Bilo je mjesta za USB prijemnik (niša ispod gumba Početna), ali će se dodatna brava za pametni telefon morati pohraniti odvojeno.

Testiranje je zasebna priča. Joystick GameSir G4S dobro funkcionira sa računarom baziranim na Windows-u i Android TV-Boxu. Ali, on reagira neprijateljski na pokušaje povezivanja s drugim platformama. Upute za povezivanje sadržane u kompletu ne sadrže detaljne informacije o uređajima za uparivanje. Srećom, postoji Internet. Korisnici aktivno dijele prečace na tipkovnici na forumima kako bi povezali gamepad na bilo koji uređaj.

S obzirom na činjenicu da na tržištu ne postoje analozi sa sličnom funkcionalnošću u rasponu cijena do 40 dolara, džojstik izgleda atraktivno. I za cijenu, i za tehničke karakteristike, i za jednostavnu upotrebu. No, zbog manjih nedostataka teško je imenovati GameSir G4S gamepad najboljim proizvodom 2020. godine. Za vaš novac, džojstik je cool. Izbor je na kupcu.