Far Cry 5 - recenze hry a dojmy

Africká savana, Himaláje nebo tropický ostrov uprostřed oceánu - herní koncept Far Cry. Podstata, která se scvrkává do osamělé války proti armádě nepřátelských osobností. Společnost Ubisoft Corporation nenarušila fanoušky a vyzvala hráče Far Cry 5, aby se přestěhovali do amerického vnitrozemí. Podle spiknutí autorů bude bojovník muset bojovat sám se samozvaným prorokem, který sní o zotročování pozemské civilizace.

Far Cry 5Vývojář Ubisoft vydal střílečku na všech populárních platformách najednou: Windows, Xbox One a PlayStation 4. Vydání proběhlo 27. března 2018, takže obchody čekají na fanoušky Far Cry 5.

Nová střílečka Far Cry 5

Zásada „nepřerušit to, co funguje“ platí pro Ubisoft. Vývojáři nepřepracovali motor, ale ponořili se do děje a současně pracovali na vzhledu postavy. V páté části Far Cry není uživatel omezen na výběr barvy kůže hrdiny, pohlaví, oblečení, účesu a dalších estetických detailů. Vzhled neovlivňuje hratelnost, ale fanoušci již dlouho snívali o získání přístupu k ovládání postavy.

Far Cry 5Podle spiknutí se hra odehrává v Montaně, kde falešný prorok Joseph Cid terorizuje místní obyvatelstvo a káže destruktivní náboženství. Povstání populace bylo více než jednou potlačeno Josefovými přisluhovači a donucovací orgány nejsou schopny odolat ozbrojeným gangům. Vypuknutí války vedlo k tomu, že hrdina musí v pozici asistenta šerifa neutralizovat sektu a zatknout hlavu.

Aby se zabránilo změně hry na klasiku Serious Sam, je uživateli nabídnuta dlouhá dějová linie s pozitivními a negativními postavami, které ovlivní události Far Cry 5. Na straně falešného proroka bývalý vojenský důstojník Jacob, právník John a Goebbels v sukni - Faith, který ví, jak přesvědčit lidi kolem. Na straně protagonisty je pastor Jerome, barmanka Mary a pilot Nick.

Far Cry 5Svět Far Cry 5 potěší fanoušky malebnou krajinou a téměř neomezeným územím. Mapa je rozdělena do tří oblastí a hráč si bez omezení volí svou vlastní cestu. Zničení budov, sbírání předmětů, vyplňování úkolů, lov, rybaření a spousta zajímavých inovací přiláká uživatele do světa Far Cry. Po přečtení časopisů si hráč bude moci vylepšit své vlastní dovednosti, létat na sestavené křídlo z vrcholků hor a překonat překážku pomocí improvizovaných nástrojů a znalostí.

Zbraně Far Cry 5 je plný nablízko a dálkových zbraní. Bity, kladiva, pistole, pušky, granáty - vše, co duše touží. Lodě, vrtulníky, letadla, džípy a čtyřkolky - s dopravou ve hře v plné objednávce. Vedení se bude muset naučit všechny hráče, protože úkoly jsou svázány s dopravou.

Hra stanoví pravidla

A neplánujte znovu porazit všechno sám. Ve hře Far Cry 5 je Liberator vyzván, aby si vytvořil vlastní odpor a ukončil zotročenou sektu amerického státu. Znovu questy. V zájmu vytvoření týmu stejně smýšlejících lidí budete muset dokončit úkoly. Spiknutí zahrnuje pomoc herních postav. Mimochodem, stejně smýšlející AI potěší pomocného šerifa. Jak si vzpomenout na hru Lineage. Hráč, který plní úkoly, dostane ručně vyráběná zvířata jako dárek: medvěd, pes a puma. Takoví asistenti jsou vždy užiteční v boji proti zločincům.

Far Cry 5Lov plesů na odpor, který hráč obdrží po úspěšném dokončení misí, je trochu nepříjemný. Vývojář Ubisoft ujistil, že úkoly jsou volitelné. Ukazuje se však, že bez nich by nebylo možné vytvořit tým podobně smýšlejících lidí. Kromě toho budete muset neustále číst časopisy a komunikovat s cestujícími, abyste získali informace.

Společný průchod hračky Far Cry 5 je nepochybně výhodou pro produkt Ubisoft. Je škoda, že pouze jeden uživatel si udržuje pokrok při plnění úkolů. Druhý hráč je však „kapán“ penězi, dovednostmi a zbraněmi. S přítelem je zábavnější projet pouští autem a střílet bandity z stojanového kulometu.

Obecně se hračka Far Cry 5 ukázala jako úspěšná. Barevné krajiny, nedostatek pohybových omezení a hudební doprovod od skladatele Dan Romera budou hráče rozveselit. Fanoušci žánru se budou líbit novinky.