GameSir G4S: game joystick (gamepad), review

Fans van computerspellen zullen het er zeker mee eens zijn dat comfort tijdens het passeren van speelgoed altijd op de eerste plaats komt. Een muis en toetsenbord zijn geweldig. Vooral in gevallen waarin de manipulators zijn uitgerust met programmeerbare knoppen. Alleen dit is handig op het bureaublad, voor een kleine monitor. Voor games in een stoel voor een enorme tv heb je een compleet andere manipulator nodig. Er is er een. Zijn naam is GameSir G4S. De joystick (gamepad) is de beste manipulator van 2020 - volgens gamers van over de hele wereld.

GameSir G4S: игровой джойстик (геймпад), обзор

En tuur niet in de beschrijving van de goederen van online winkels en probeer de functionaliteit te achterhalen. Technozon heeft al een goede beoordeling gedaan. Alle auteurslinks onderaan de pagina.

GameSir G4S: game joystick (gamepad): functies

Merknaam GameSir
Platform ondersteuning Android, Windows-pc, Sony PlayStation, Xbox, Mac
interface Bluetooth 4.0, wifi 2.4 GHz, USB-kabel
Aantal knoppen 21 (inclusief reset)
LED-achtergrondverlichtingsknoppen Ja, verstelbaar
terugkoppeling Ja, 2 trillingsmotoren
Instelbare drukkracht Ja (activeert L2 en R2)
Smartphone houder Ja, telescopisch, er is een extra klem
X / D-imputmodus Er is een schakelaar
Muis modus Ja
Software update Ondersteund door firmware-wijziging
Batterij indicator Ja, LED, veelkleurig
Autonomie in werk Li-pol batterij 800 mAh (voor 16 uur)
afmeting 155x102x65.5 mm
Gewicht 248 gram
Prijs 35-40 $

GameSir G4S Gamepad Review

Elegante verpakkingen van de fabrikant blijven gewoon niet onopgemerkt. Vanaf de eerste minuten dat u de joystick kent, zelfs in de doos, zal de koper veel positieve indrukken achterlaten. Om nog maar te zwijgen over de gadget zelf. In de handen van de gamepad ligt als een handschoen. De handgrepen zijn niet alleen met rubber bekleed, maar gemaakt van zeer zacht materiaal. Het is handig om vast te houden, evenals drukknoppen. Is dat de plastic toetsen L1 en R1, die zich aan de randen bevinden, vaardigheid vereisen om in te drukken.

De aanwezigheid van twee vibromotoren bevalt. Alleen werken ze niet in alle games op de pc en in bijna alle applicaties voor andere platforms. Dit is raar. Misschien lost de fabrikant het probleem op in de volgende firmware.

De houder voor de smartphone is inklapbaar. De GameSir G4S-joystick wordt geleverd met een extra slot. Het mechanisme van vouwsluiting is nogal vreemd georganiseerd. In gesloten toestand overlapt het de knoppen Wissen en Turbo. Een ander nadeel is de opslag van verwijderbare componenten van de gamepad. Er was plaats voor de USB-ontvanger (een nis onder de Home-knop), maar het extra slot voor de smartphone moet apart worden opgeslagen.

Testen is een apart verhaal. Joystick GameSir G4S werkt goed met computers op basis van Windows en Android TV-Box. Maar het reageert onvriendelijk op pogingen om verbinding te maken met andere platforms. De verbindingsinstructies in de set bevatten geen gedetailleerde informatie over koppelapparaten. Gelukkig is er internet. Gebruikers delen sneltoetsen op forums om de gamepad met elk apparaat te verbinden.

Vanwege het feit dat er geen analogen met vergelijkbare functionaliteit op de markt zijn in de prijsklasse tot $ 40, ziet de joystick er aantrekkelijk uit. En voor de prijs, en voor technische kenmerken, en voor gebruiksgemak. Maar kleine gebreken maken het moeilijk om de GameSir G4S-gamepad het beste product van 2020 te noemen. Voor uw geld is de joystick cool. De keuze is aan de koper.