Far Cry 5 - spillanmeldelse og inntrykk

Afrikansk savanne, Himalaya eller tropisk øy midt i havet - Far Cry-spillkonsept. Essensen, som koker ned til en ensom krig mot en hær av fiendtlige personligheter. Ubisoft Corporation gjorde ikke fansen opprørt, og inviterte Far Cry 5-spillere til å flytte til den amerikanske outbacken. I følge forfatterens komplott, vil en fighter måtte kjempe alene med en selverklært profet som drømmer om å slavebinde den jordiske sivilisasjonen.

Far Cry 5Utvikleren Ubisoft har gitt ut en skytespill på alle populære plattformer samtidig: Windows, Xbox One og PlayStation 4. Utgivelsen fant sted 27. mars 2018, så butikkene venter på fans av Far Cry 5.

Ny skytespill Far Cry 5

Prinsippet "bryt ikke det som fungerer" gjelder Ubisoft. Utviklerne gjorde ikke om motoren, men dypet inn i historien, samtidig som de arbeidet med utseendet til karakteren. I den femte delen av Far Cry er ikke brukeren begrenset i valget av hudfarge til helten, kjønn, klær, frisyre og andre estetiske detaljer. Utseendet påvirker ikke spillingen, men fans har lenge drømt om å få tilgang til karakterkontroll.

Far Cry 5I følge handlingen foregår spillet i Montana, der den falske profeten Joseph Cid terroriserer lokalbefolkningen og forkynner en destruktiv religion. Opprøret av befolkningen ble mer enn en gang undertrykt av Josefs minions, og rettshåndhevingsbyråer er ikke i stand til å motstå væpnede gjenger. Krigsutbruddet og førte til at helten, i stillingen som assisterende lensmann, må nøytralisere sekten og arrestere hodet.

For å forhindre at spillet blir til Serious Sam-klassikeren, tilbys brukeren en lang historie med positive og negative karakterer som vil påvirke Far Cry 5-hendelser. På siden av den falske profeten, tidligere militæroffiser Jacob, advokat John og Goebbels i et skjørt - Faith, som vet hvordan de skal overbevise folk rundt. På siden av hovedpersonen er pastor Jerome, barmaid Mary og pilot Nick.

Far Cry 5Verden til Far Cry 5 vil glede fans med pittoreske landskap og nesten ubegrensede territorier. Kartet er delt inn i tre regioner og spilleren uten noen begrensninger velger sin egen vei. Ødeleggelse av bygninger, samle gjenstander, fullføre oppdrag, jakt, fiske og mange interessante nyvinninger vil lokke brukeren til Far Cry-verdenen. Når du leser underveis magasiner, vil spilleren kunne forbedre sine egne ferdigheter, fly på den samlede vingen fra fjelltoppene og overvinne hindringen ved hjelp av improviserte verktøy og kunnskap.

Våpen. Far Cry 5 er full av nærkamp og varierte våpen. Biter, slegger, pistoler, rifler, granater - alt det sjelen ønsker. Båter, helikoptre, fly, jeeper og terrengkjøretøy - med transport i spillet i full orden. Ledelse må lære alle spillerne, ettersom oppdragene er bundet til transport.

Spillet innfører regler

Og ikke planlegg igjen å beseire helt alene. I spillet Far Cry 5 blir Liberator invitert til å skape sin egen motstand og få slutt på den slaverede amerikanske statssekten. Igjen, oppdrag. For å skape et team av likesinnede, må du fullføre oppgaver. Plottet inkluderer hjelp fra spillkarakterer. Forresten, likesinnede AI vil glede assistentens lensmann. Hvordan ikke å huske spillet Lineage. Spilleren, som fullfører oppdrag, vil motta håndlagde dyr i gave: en bjørn, en hund og en puma. Slike assistenter er alltid nyttige i kampen mot kriminelle.

Far Cry 5Jakten på baller etter motstand som en spiller får etter å ha fullført oppdrag er litt irriterende. Utvikleren av Ubisoft forsikret at oppdrag er valgfrie. Men det viser seg at uten dem ville det ikke være mulig å opprette et team av likesinnede. I tillegg må du stadig lese blader og kommunisere med reisende for å få informasjon.

Fellespassasjen til Far Cry 5-leketøyet er utvilsomt en fordel for Ubisoft-produktet. Det er synd at bare en bruker beholder fremdriften for å fullføre oppdrag. Men den andre spilleren er "dryppet" med penger, ferdigheter og våpen. Med en venn er det morsommere å kjøre gjennom ørkenen med bil og skyte banditter fra et staffeli maskingevær.

Generelt viste Far Far Cry 5 leketøy seg å være vellykket. Fargerike landskap, manglende begrensninger på bevegelser og musikalsk akkompagnement fra komponist Dan Romer vil heie frem spilleren. Tilhengere av sjangeren vil like nyheten.