Far Cry 5 - recenzie de joc și impresii

Savana africană, Himalaya sau insula tropicală în centrul oceanului - conceptul de joc Far Cry. Esența, care se reduce la un singur război împotriva unei armate de personalități ostile. Ubisoft Corporation nu i-a supărat pe fani și i-a invitat pe jucătorii de la Far Cry 5 să se mute în outback-ul american. Conform complotului autorilor, un luptător va trebui să lupte singur cu un profet autoproclamat care visează să înrobească civilizația pământească.

Far Cry 5Dezvoltatorul Ubisoft a lansat simultan un shooter pe toate platformele populare: Windows, Xbox One și PlayStation 4. Lansarea a avut loc pe 27 martie 2018, astfel încât magazinele așteaptă fanii Far Cry 5.

Noul shooter Far Cry 5

Principiul „nu încălcați ceea ce funcționează” se aplică Ubisoft. Dezvoltatorii nu au refăcut motorul, ci au intrat în poveste, lucrând simultan la aspectul personajului. În a cincea parte din Far Cry, utilizatorul nu se limitează la alegerea culorii pielii a eroului, genului, îmbrăcămintei, coafurii și a altor detalii estetice. Aspectul nu afectează gameplay-ul, dar fanii au visat de mult să obțină acces la controlul personajelor.

Far Cry 5Conform complotului, jocul are loc în Montana, unde falsul profet Joseph Cid terorizează populația locală, predicând o religie distructivă. Răscoala populației a fost suprimată de mai multe ori de minionii lui Iosif, iar agențiile de aplicare a legii nu sunt capabile să reziste bandelor armate. Izbucnirea războiului și a dus la faptul că eroul, în poziția de șerif asistent, trebuie să neutralizeze secta și să-l aresteze pe cap.

Pentru a împiedica jocul să se transforme în clasicul Serious Sam, utilizatorului i se oferă o poveste lungă cu personaje pozitive și negative, care vor influența evenimentele Far Cry 5. De partea falsului profet, fostul ofițer militar Iacob, avocatul John și Goebbels într-o fustă - Credința, care știe să convingă oamenii din jur. De partea protagonistului se află pastorul Jerome, barmaida Mary și pilotul Nick.

Far Cry 5Lumea Far Cry 5 va încânta fanii cu peisaje pitorești și, aproape nelimitate, teritorii. Harta este împărțită în trei regiuni, iar jucătorul fără restricții își alege propria cale. Distrugerea clădirilor, colectarea obiectelor, finalizarea misiunilor, vânătoarea, pescuitul și o mulțime de inovații interesante vor atrage utilizatorul în lumea Far Cry. Citind pe parcursul revistelor, jucătorul va putea să-și îmbunătățească propriile abilități, să zboare pe aripa asamblată din vârfurile munților și să depășească obstacolul cu ajutorul unor instrumente și cunoștințe improvizate.

Arme. Far Cry 5 este plin de arme cu corp și corpuri. Bits, sledgehammers, pistoale, puști, grenade - tot ceea ce sufletul își dorește. Barci, elicoptere, avioane, jeepuri și ATV-uri - cu transportul în joc la comanda completă. Managementul va trebui să învețe toți jucătorii, deoarece căutările sunt legate de transport.

Jocul impune reguli

Și nu intenționați din nou să învingi singuri. În jocul Far Cry 5, Libertatorul este invitat să-și creeze propria rezistență și să pună capăt sectei statului american înrobit. Din nou, căutări. De dragul de a crea o echipă de oameni cu gânduri similare, va trebui să îndepliniți sarcini. Complotul include ajutorul personajelor de joc. Apropo, AI-ul cu gânduri similare va fi pe placul șerifului asistent. Cum să nu-mi amintesc Lineage-ul jocului. Jucătorul, care va finaliza căutările, va primi animale handmade ca un cadou: un urs, un câine și o puma. Astfel de asistenți sunt întotdeauna utili în lupta împotriva infractorilor.

Far Cry 5Vânătoarea mingilor pentru rezistența pe care o primește un jucător după ce a îndeplinit cu succes misiunile este puțin enervantă. Dezvoltatorul Ubisoft s-a asigurat că căutările sunt opționale. Dar se dovedește că, fără ele, nu ar fi posibil să se creeze o echipă de oameni asemănători. În plus, va trebui să citiți în mod constant reviste și să comunicați cu călătorii pentru a obține informații.

Pasajul comun al jucăriei Far Cry 5 este, fără îndoială, un avantaj pentru produsul Ubisoft. Pacat ca un singur utilizator pastreaza progresul pentru finalizarea misiunilor. Dar al doilea jucător este „picat” cu bani, abilități și arme. Cu un prieten, este mai distractiv să conduci prin deșert cu mașina și să tragi bandiți dintr-o mitralieră cu șevalet.

În general, jucăria Far Cry 5 s-a dovedit a fi de succes. Peisajele colorate, lipsa restricțiilor asupra mișcărilor și însoțirea muzicală din partea compozitorului Dan Romer îi va înveseli pe jucător. Fanilor genului le va plăcea noutatea.

Citiți de asemenea
Translate »