GameSir G4S: joystick pentru joc (gamepad), recenzie

Fanii jocurilor pe calculator vor fi cu siguranță de acord că confortul în procesul de a trece jucăriile este întotdeauna pe primul loc. Un mouse și o tastatură sunt minunate. Mai ales în cazurile în care manipulatoarele sunt echipate cu butoane programabile. Doar acest lucru este convenabil pe desktop, în fața unui mic monitor. Pentru jocurile de pe un scaun în fața unui televizor imens, aveți nevoie de un manipulator complet diferit. Există unul. Numele lui este GameSir G4S. Jocul joystick (gamepad) este cel mai bun manipulator din 2020 - potrivit jucătorilor din întreaga lume.

GameSir G4S: игровой джойстик (геймпад), обзор

Și nu priviți în descrierea bunurilor magazinelor online, încercând să descoperiți funcționalitatea. Technozon a făcut deja o recenzie grozavă. Toate linkurile autorului din partea de jos a paginii.

GameSir G4S: joystick de joc (gamepad): caracteristici

Nume de brand GameSir
Suport pentru platformă Android, PC Windows, Sony PlayStation, Xbox, Mac
interfață Bluetooth 4.0, Wi-Fi 2.4 GHz, cablu USB
Numărul de butoane 21 (inclusiv Resetare)
Butoane de iluminare LED Da, reglabil
Feedback-ul Da, 2 motoare cu vibrații
Forța de presare reglabilă Da (declanșează L2 și R2)
Suport pentru smartphone Da, telescopic, există o clemă suplimentară
Modul de intrare X / D Există un comutator
Mod mouse Da
Actualizare software Suportat de modificarea firmware-ului
Indicator de baterie Da, LED, multicolor
Autonomie în muncă Baterie Li-pol 800mAh (timp de 16 ore)
Dimensiuni 155h102h65.5 mm
Greutate 248 gram
Preț 35-40 $

GameSir G4S Gamepad Review

Ambalajele elegante de la producător pur și simplu nu vor trece neobservate. Încă din primele minute de cunoaștere a joystick-ului jocului, chiar și în cutie, cumpărătorul va aduce o mulțime de impresii pozitive. Nu mai vorbim de gadgetul în sine. În mâinile gamepadului stă ca o mănușă. Mânerele nu sunt doar cauciucate, ci sunt confecționate dintr-un material foarte moale. Este convenabil să țineți, precum și butoanele apăsate. Este faptul că tastele din plastic L1 și R1, amplasate la margini, necesită îndemânare pentru a apăsa.

Prezența a două vibromotoare este plăcută. Doar acestea nu funcționează în toate jocurile de pe PC și în aproape toate aplicațiile pentru alte platforme. Este ciudat. Poate că producătorul va rezolva problema în firmware-ul ulterior.

Suportul pentru smartphone este pliabil. Complet cu joystick-ul GameSir G4S vine cu un blocaj suplimentar. Mecanismul de fixare pliere este destul de ciudat organizat. Când este închis, se suprapune butoanele Clear și Turbo. Un alt dezavantaj este stocarea componentelor detașabile ale gamepadului. A existat un loc pentru receptorul USB (o nișă sub butonul Acasă), dar blocarea suplimentară pentru smartphone va trebui să fie stocată separat.

Testarea este o poveste separată. Joystick GameSir G4S funcționează bine cu calculatoarele bazate pe Windows și Android TV-Box. Dar reacționează neprietenos la încercările de conectare la alte platforme. Instrucțiunile de conectare incluse în kit nu conțin informații detaliate despre dispozitivele de asociere. Din fericire, există internetul. Utilizatorii partajează activ comenzi rapide de la tastatură pe forumuri pentru a conecta gamepad-ul la orice dispozitiv.

Datorită faptului că nu există analogi cu funcționalități similare pe piață, în gama de prețuri de până la 40 USD, joystick-ul arată atractiv. Și pentru preț, pentru caracteristicile tehnice și pentru ușurința în utilizare. Însă defectele minore îngreunează denumirea gamepad-ului GameSir G4S drept cel mai bun produs din 2020. Pentru banii tăi, joystick-ul este mișto. Alegerea este în funcție de cumpărător.

Citiți de asemenea
Translate »