Far Cry 5 - recenzia hry a dojmy

Africká savana, Himaláje alebo tropický ostrov v strede oceánu - herný koncept Far Cry. Podstata, ktorá sa scvrkáva do osamelej vojny proti armáde nepriateľských osobností. Ubisoft Corporation nenarušila fanúšikov a vyzvala hráčov Far Cry 5, aby sa presťahovali do amerického vnútrozemia. Podľa sprisahania autorov bude bojovník musieť bojovať sám so samo vyhláseným prorokom, ktorý sníva o zotročujúcej pozemskej civilizácii.

Far Cry 5Vývojár Ubisoft vydal strieľačku na všetky populárne platformy naraz: Windows, Xbox One a PlayStation 4. Vydanie sa uskutočnilo 27. marca 2018, obchody teda čakajú na fanúšikov Far Cry 5.

Nová strieľačka Far Cry 5

Zásada „neprelomiť, čo funguje“ sa vzťahuje na Ubisoft. Vývojári nereštartovali motor, ale ponorili sa do deja a súčasne pracovali na vzhľade postavy. V piatej časti Far Cry nie je užívateľ obmedzený na výber farby pleti hrdinu, pohlavia, oblečenia, účesu a ďalších estetických detailov. Vzhľad neovplyvňuje hru, ale fanúšikovia už dávno snívali o získaní prístupu k ovládaniu postavy.

Far Cry 5Podľa deja sa hra odohráva v Montane, kde falošný prorok Joseph Cid terorizuje miestne obyvateľstvo a káže ničivé náboženstvo. Povstanie obyvateľstva bolo viac ako raz potlačené Jozefovými prisluhovači a orgány činné v trestnom konaní nie sú schopné vydržať ozbrojené gangy. Vypuknutie vojny viedlo k tomu, že hrdina musí v pozícii asistenta šerifa neutralizovať sektu a zatknúť hlavu.

Aby sa zabránilo tomu, že sa hra zmení na klasiku Serious Sam, používateľovi sa ponúkne dlhý príbeh s pozitívnymi a negatívnymi postavami, ktorý ovplyvní udalosti Far Cry 5. Na strane falošného proroka bývalý vojenský dôstojník Jacob, právnik John a Goebbels v sukni - Faith, ktorý vie, ako presvedčiť ľudí v okolí. Na strane hlavnej postavy je farár Jerome, barmanka Mary a pilot Nick.

Far Cry 5Svet Far Cry 5 poteší fanúšikov s malebnou krajinou a takmer neobmedzenými územiami. Mapa je rozdelená do troch regiónov a hráč si bez obmedzenia vyberie svoju vlastnú cestu. Ničenie budov, zhromažďovanie predmetov, vyplňovanie úloh, poľovníctvo, rybolov a veľa zaujímavých inovácií pritiahnu užívateľa do sveta Far Cry. Po prečítaní časopisu si hráč bude môcť zdokonaliť svoje vlastné zručnosti, letieť na zostavenom krídle z vrcholov hôr a prekonávať prekážku pomocou improvizovaných nástrojov a znalostí.

Zbraní. Far Cry 5 je plný zbraní na blízko a na diaľku. Bity, kladivá, pištole, pušky, granáty - všetko, po čom túži duša. Lode, vrtuľníky, lietadlá, džípy a štvorkolky - s dopravou v hre v úplnom poriadku. Vedenie sa bude musieť naučiť všetkých hráčov, pretože úlohy sú viazané na prepravu.

Hra stanovuje pravidlá

A neplánujte znova poraziť všetko sám. V hre Far Cry 5 je Liberator vyzvaný, aby si vytvoril vlastný odpor a ukončil zotročenú sektu amerického štátu. Opäť questy. V záujme vytvorenia tímu rovnako zmýšľajúcich ľudí budete musieť dokončiť úlohy. Dej obsahuje nápovedu herných postáv. Mimochodom, rovnako zmýšľajúca umelá inteligencia poteší pomocného šerifa. Ako si nespomenúť na hru Lineage. Hráč, ktorý vyplní úlohy, dostane ručne vyrobené zvieratá ako darček: medveď, pes a puma. Takíto asistenti sú vždy užitoční v boji proti zločincom.

Far Cry 5Lov na gule na odpor, ktorý hráč dostane po úspešnom dokončení misií, je trochu nepríjemný. Vývojár Ubisoft ubezpečil, že úlohy sú voliteľné. Ukazuje sa však, že bez nich by nebolo možné vytvoriť tím podobne zmýšľajúcich ľudí. Okrem toho budete musieť neustále čítať časopisy a komunikovať s cestujúcimi, aby ste získali informácie.

Spoločný priechod hračky Far Cry 5 je nepochybne výhodou pre produkt Ubisoft. Je škoda, že iba jeden užívateľ si udržiava pokrok pri plnení úloh. Druhý hráč je však „odkvapkávaný“ peniazmi, zručnosťami a zbraňami. S priateľom je zábavnejšie jazdiť púšťou autom a strieľať banditov z ľahkého guľometu.

Vo všeobecnosti sa hračka Far Cry 5 ukázala ako úspešná. Farebná krajina, nedostatok obmedzení pohybov a hudobný sprievod zo skladateľa Dan Romera rozveselí hráča. Novinkám sa bude páčiť fanúšikov tohto žánru.

Prečítajte si tiež
Translate »